Nem érti a cikkmarketinget? Kövesse ezt a tanácsot.
A cikkmarketing nagyon előnyösnek bizonyult az interneten keresztüli reklámozásnál. Az elmúlt években nagyon sok sikeres weboldal és vállalkozás létezett a cikkmarketingre irányuló erőfeszítések miatt. Szánjon egy kis időt, és olvassa el a következő információkat a siker érdekében is.
Írjon olyan cikkeket, amelyek a vállalatához kapcsolódnak. Minél több expozíciót kap, annál nagyobb az esélye, hogy nagyobb áramlást érjen el a webhelyén, ezért használja fel a cikkírást az Ön által kínált termékek és szolgáltatások ismertetésére. Ez oktatja az ügyfeleket a vállalat sajátosságaira, miközben nagyobb forgalmat eredményez a webhelyén.
Csigázza fel az embereket. Az olvasók kíváncsiságukat ki akarják elégíteni. Ha feltesz egy kérdést, vagy elgondolkodtatja őket webhelye címében, az olvasókat kíváncsivá teszi, hogy megtudják, mi a válasz. Használja ezt előnyére azzal, hogy az olvasókat behúzza a webhelyére, és remélhetőleg ragaszkodnak az érdekes tartalomhoz.
Ha nem túl jó író, akkor a legjobb, ha nem próbálja meg maga megírni a történeteit. Foglalkoztatnia kell valakit, aki elvégzi őket, hogy minden információt megkapjon, amit át akar adni, és ne tegye magának vagy cégének rosszul.
Kerülje a "marketing nyelv" használatát magában a cikkben. A cikkeknek általában a piac bizonyos aspektusaira kell összpontosítaniuk, ahelyett, hogy közvetlenül termékeket vagy szolgáltatásokat adnának. A marketing végén a cikk végén található rövid cselekvési felhívás található. Ha a fő cikk tartalma egybeesik a cselekvésre ösztönzéssel, akkor az olvasó nagyobb valószínűséggel vásárol.
A cikkmarketing erőfeszítéseinek frissessége érdekében gyakran változtassa meg cikkei formátumát. Ne legyen önelégült, és töltsön be új tartalmat ugyanazon képletbe újra és újra. Használjon tipplistákat, útmutatókat, anekdotákat és más archetípusokat a cikkek változatosságának növelésére. A változatos cikkformátumok nemcsak megőrzik olvasói érdeklődését, hanem érdekesebbnek találják őket ilyen módon elkészíteni.
Amikor a cikkmarketing erőfeszítései jól haladnak, kevés ötletet találhat új cikkek előállításához. Ahelyett, hogy ötleteket keresne az interneten, keresse meg az elkészült cikkek katalógusát. Írja át, ha nagyon kétségbeesik a tartalommal. Még jobb, ha vesz egy régi cikket, és ír egy frissített verziót.
A cikkek marketingje során koncentráljon a tartalmára. A tartalmának nagyjából olyan hangot kell adnia, mintha szakértő vagy valaki, aki legalább jól ismeri a témát. Ezzel hűséges olvasókat is szerezhet, akik megbíznak az információiban, és visszatérnek a webhely új tartalmának elolvasásához.
Válasszon egy cikket a cikkéhez, amely arra összpontosít, hogyan segítsen az embereknek. Kérdések megválaszolása, problémák megoldása vagy valamiről "útmutató" megírása megmutathatja másoknak, hogy jártas az iparában. Az emberek szeretnének önhöz fordulni és többet megtudni önről, ha úgy érzik, hogy tud segíteni nekik.
Tartsa be azt, amiben marketingesként jó. Az alacsony minőségű munka gyakran ennek az eredménye. Elkerülheti az imponáló munkát, ha nem foglalkozik egy cikkel, hacsak nem tudja, hogy jól meg tudja írni.
Tegye webhelyét vagy vállalkozását ugyanolyan sikeressé, mint a többiek, ha ezeket a tippeket alkalmazza cikkmarketing-kampányához. Az Ön erőfeszítései nem vesznek el, ha időt szán arra, hogy megtervezze és elkészítse vállalkozásának remek cikkmarketing tervét. Az előző tippek segítségével könnyebben elérheti cikkmarketing céljait.