Növelje mobilmarketing stratégiáját és lendítse fel vállalkozását
Az összes létező marketingtípus mellett nehéz lehet nyomon követni, hogy melyik médiatípusnál mi működik a legjobban. A mobilmarketing esetében elég könnyű leszűkíteni nemcsak azt a médiát, amelyre fókuszálni szeretne, hanem azt is, hogy milyen közönséget szeretne. Olvassa el ezt a cikket néhány nagyszerű tippért.
Fogalmazzon meg elvárásokat és tartsa magát biztonságban, jogilag. Miután valaki feliratkozott, vagy akár a folyamat során, tájékoztassa őt arról, hogy milyen gyakran kaphat szöveges üzeneteket Öntől. Ezenkívül adjon nekik "leiratkozási" lehetőséget, ha az üzenetek túl gyakoriak, vagy ha el akarják kerülni az esetleges üzenetterhelést. Mindig írja be a sort: "általános díjak érvényesek lehetnek".
Fektessen be egy kis időt és energiát abba, hogy személyre szabhatóvá és testre szabhatóvá tegye mobilmarketing technikáját. Ha alkalmazást hoz létre, tegye egyedivé és egyszerűen használhatóvá, és fontolja meg a megfelelő testreszabási lehetőségek biztosítását az ügyfelek számára. Ha nem hoz létre teljes körű alkalmazást, legalább tegye vonzóvá és élvezetessé a mobil kommunikációt.
Feltétlenül reklámozza mobilmarketing lehetőségeit más kommunikációs csatornákon keresztül, például közösségi oldalakon, nyomtatott kampányokon és webhelyén. Az ügyfelek számára elérhető hatalmas számú mobilalkalmazás és trendek miatt a mobilopciókra való irányítás lehet a különbség azok között, akik regisztrálnak, és nem tudják, hogy ez egy lehetőség.
Küldjön ajánlatokat vagy kommunikációt takarékosan a mobil marketingkampány részeként. Az ügyfelek regisztrálnak, hogy értékes és releváns információkat vagy ajánlatokat kapjanak, de nem reagálnak jól az elsöprő mennyiségű üzenetre. Manapság sok embert bombáznak az e-mailek és a szöveges üzenetek, ezért győződjön meg arról, hogy kommunikációja kiemelkedő értékű, anélkül, hogy bosszantó lenne.
Kérje el az ügyfelektől mobiltelefonszámukat. Ennek legegyszerűbb módja a jelenlegi e -mail előfizetői. Amikor kitöltik az űrlapot az előfizetéshez, megkérheti őket, hogy adják hozzá telefonszámukat az esetleges figyelmeztetésekhez vagy különleges ajánlatokhoz. Ez egy gyors módszer új ügyfelek megszerzésére a mobilmarketinghez.
Ne küldjön indokolatlan mennyiségű szöveges üzenetet személyes telefonjára. A mobilok nagyon személyesek, és sokan nem értékelik, hogy túlterheltek a marketingüzenetekkel. Próbálja meg korlátozni az üzenetek számát a lehető legkevesebbre, hogy fenntartsa magas szintű elégedettségét az ügyféllel.
Célozza meg üzenetét azoknak is, akiknek küldi. Ha túl sok olyan üzenetet küld ügyfeleinek, amelyek nem vonatkoznak rájuk, nagy valószínűséggel törlik az összes szöveges üzenetet vagy e-mail előfizetést. Ne küldje el az ügyfélnek a „szemét” leveleket a mobiltelefonján keresztül, ha szeretné megtartani érdeklődését.
Pénzt kell költeni egy sikeres mobilwebhely létrehozásához, érdemes befektetni, mert ez optimalizálja webhelyét a különféle mobileszközök számára. A potenciális ügyfeleket vonzó mobilwebhely létrehozása nehéz lehet. Hasznos lehet, ha felvesz egy professzionális webhelytervezőt, aki jártas a mobilwebhelyeken.
A mobil marketingkampány soha nem helyettesítheti a meglévő kampányokat; egyszerűen ki kell egészítenie. A mobil marketinget azért kell használnia, hogy megtartsa jelenlegi ügyfeleit, és/vagy kiszolgálja a mobilfelhasználókat a piaci résén belül. Csak győződjön meg arról, hogy a többi kampány továbbra is fut.
Ha azon gondolkodik, hogy más piacon szeretne más termékkel terjeszkedni, győződjön meg arról, hogy először normálisan kezdi meg ezt az erőfeszítést, mielőtt áttér a mobilmarketingre. Nagyon nehéz lesz az embereket a mobil világból az új termékhez vonzani, ezért folytassa azzal, ami ide jutott, és ismételje meg a folyamatot.
Összefoglalva: sokféle módon lehet eljuttatni üzenetét, de kevés olyan közvetlen, mint a mobilmarketing. Amint azt a cikk példái látták, rendkívül előnyös lehet, ha tudja, mit csinál. Remélhetőleg jól működik.