Intelligens megoldások az e-mail marketing stratégiák segítésére
Az e-mail marketing az internet kezdete óta létezik. Bár léteznek spamszűrők és programok, amelyek blokkolják a nem kívánt üzeneteket az ember postaládájából, egy sikeres e-mail marketing kampány mind a címzett, mind a feladó számára előnyös. A következő ötletekből megtanulhatja, hogyan segíthet másoknak, miközben növeli vállalkozása nyereségét.
Kövesse nyomon a kereskedelmi kiállításokon megismert kapcsolatokat. Gyűjtse össze az emberek telefonszámát, amikor megállnak az asztalánál, és a találkozást követő néhány héten belül hívja fel őket. Az utóhívás során jelentkezzen be a kapcsolattartójánál, és kérdezze meg, hogy szeretné-e e-mailben megkapni az Ön marketing hírlevelét.
Azoknak az embereknek, akik szeretnék megkapni az e-mailjeit, duplán be kell jelentkezniük. Bár ez túlzásnak tűnhet, ez biztosítja, hogy az illető valóban szeretné az Ön e-mailjeit, és csökkenti annak valószínűségét, hogy bajba kerüljön spamküldés miatt.
Ha vannak képei vagy grafikái, helyezze azokat az e-mail üzenet bal oldalára. Győződjön meg róla, hogy a cselekvésre hívó elem mindig ezen az oldalon van. Kutatások dokumentálták, hogy ez a hely majdnem kétszer annyi kattintást eredményez az Ön termékére, szolgáltatására vagy weboldalára, mintha ezeket az elemeket bárhol máshol helyezné el.
Soha ne küldjön hetente egynél többször e-mailt ügyfeleinek. Ügyfelei elfoglaltak, és nem akarják, hogy túl sok üzenettel bombázzák őket. A túl gyakori e-mailek küldésével nagyobb a valószínűsége annak, hogy ügyfelei abbahagyják az olvasást.
Válassza a professzionális helyett a dörzsölt e-maileket. Ne küldjön olyan e-maileket, amelyek úgy néznek ki, mint a mutatós weboldalak. Ez személytelennek tűnik a címzett számára. Ne feledje azt sem, hogy sok e-mail program nem jeleníti meg a HTML-képeket. Tehát ne a képekre összpontosítson az e-mailjeiben. Törekedjen a tömör, professzionális és hívogató levélre, hogy mindenki el tudja olvasni.
Tegye közzé hírlevelének grafikával és animációval ellátott változatát a weboldalán. Ezután küldje el e-mail listájának a hírlevél egyszerű szöveges változatát a webes verzióra mutató hivatkozással. Így az e-mailek elég egyszerűek maradnak ahhoz, hogy ne kerüljenek a spam mappába, valamint arra ösztönzi ügyfeleit, hogy látogassanak el a weboldalára.
Ahhoz, hogy e-mailjei a lehető legprofesszionálisabbnak tűnjenek, fordítson egy kis figyelmet a tervezésükre. Használjon egységes elrendezést, színsémát és logót minden üzenetében. Ez azt a benyomást kelti a feliratkozókban, hogy megbízható, hiteles forrásból hallanak. Így jobban odafigyelnek majd, és nagyobb hitelt adnak a tartalmának.
Használja a passzív és aktív visszajelzéseket, hogy kiemelkedjen az e-mail marketing erőfeszítései közül. Az aktív visszajelzés azt jelenti, hogy kérje ki olvasói javaslatait és véleményét. A passzív visszajelzés sokkal finomabb lehet, és akár észrevétlen is lehet az olvasói számára. Több tucatnyi forrás áll rendelkezésre, hogy megnézd, mely linkjeidre kattintanak.
Meg kell próbálnia a lehető legjobban felépíteni egy e-mail listát a személyes és az internetes kapcsolatépítésből. Nem szabad megvennie vagy bérelnie olyan névlistákat, amelyeket e-mailben küld el, hogy üzletet doboljon. Nincs garancia arra, hogy a megkeresett személyek közül bárki is érdeklődni fog, és még az is előfordulhat, hogy a végén feljelentést tesznek az e-mail szolgáltatójánál.
A marketingcélokra használt, helyesen formázott e-mail nem fog marketingnek tűnni az ügyfél számára. Ha értékes szolgáltatásokat kínál ügyfeleinek, akkor azok izgatottan várják majd az Ön által küldött üzenetek elolvasását. Ez segíti vállalkozását, mert növeli a bevételt. Ez azt jelenti, hogy hűséges ügyfelei lesznek, akik szívesen költenek pénzt az Ön által kínált termékekre és szolgáltatásokra. Használja ezt a cikket, hogy javítsa e-mail marketingkampányát, nyereséget szerezzen, és javítsa cége márkaelismertségét.
szászi pince, rosetti, haraszthy pincészet, sike tamás, bősz adrián, sabar borház, grál pince, sabar, ipari húsdaráló, ipari mosogatógép
szászi pince, rosetti, haraszthy pincészet, sike tamás, bősz adrián, sabar borház, grál pince, sabar, ipari húsdaráló, ipari mosogatógép